Monday, May 11, 2009

KEBENARAN MENGATASI KEBIADAPAN & KERAKUSAN

1. Sebenarnya Nizar sejak dulu hingga sekarang adalah MB Perak yang SAH, dan hari ini diSAHkan lagi oleh mahkamah. - sememangnya MB HARAM adalah Zambry sejak dari rampasan kuasa hingga hari ini, juga diSAHkan oleh mahkamah.

2. ALHAMDULILLAH akhirnya ALLAH SWT meletakkan KEBENARAN ditempatnya mengatasi kebiadapan dan kerakusan puak-puak yang dikatakan Sasterawan Pejuang Negara, A. Samad Said 'satu telinga dan dua lidah' (spesis yang memang dah lama muncul).

3. Selain dari kita wajib bersyukur dengan ketentuan ALLAH SWT terhadap keputusan mahkamah hari ini jangan kita menanamkan sifat dendam di hati kita dengan memperlakukan kepada puak 'satu telinga dan dua lidah' ini seperti apa yang telah mereka lakukan kepada kita.

4. Rakyat PERAK DR sudah pasti bergembira dengan keputusan mahkamah hari ini, mengesahkan Zambry adalah MB haram, airmata yang gugur kebumi Perak selama ini berbaloi setelah menyaksikan Nizar dan ADUN PR yang lain dihina di DUN minggu lepas, doa yang berterusan termakbul sudah, senjata terakhir rakyat Perak terhadap Maha Pencipta. Kepada saudara ku rakyat Perak, kalian sememangnya patut dianugerahkan kemenangan ini.


5. Biarkan puak 'satu telinga dan dua lidah' ini berada terus di Perak, kita lihat langkah Zambry dan pasukannya, kita saksikan saja kemana nak perginya SUK dan kita perhatikan saja sang polis yang berhempas pulas di DUN tempohari. Kita juga bakal saksikan 4 ekor katak, sejauh mana lagi lompatan mereka nanti, oh ya lupa, speaker haram, biar dia jadi betul-betul 'speaker'.

TAKBIR! TAKBIR! TAKBIR! REFORMASI! REFORMASI! REFORMASI!

No comments:

BERITA TERKINI